loading...
آوا بلو
آوا بازدید : 61 سه شنبه 22 تیر 1400 نظرات (0)

اکنون برای سخت ترین و خطرناک ترین قسمت حرکت پیانو -
در واقع آن را بیش از 4 پله پایین متوالی بالا یا پایین می برید.

همه آنچه که تاکنون به شما آموزش داده شده است در مقایسه حمل پیانو  با آنچه اکنون می آید چیزهای بسیار ساده ای است. از اینجا به بعد ، خطر بالقوه زیادی وجود دارد که این جنبه حرکت پیانو است که باعث می شود ما اکیداً به شما توصیه کنیم خودتان این کار را نکنید. بنابراین لطفاً نسبت به هر عکس و هر آنچه می گوییم بسیار مراقب باشید.

هنگام بالا رفتن و پایین آمدن از پله ها ، چند ملاحظه مقدماتی وجود دارد که باید قبل از تلاش برای حمل پیانو حتی در یک مرحله ، به درستی بررسی شود. برای افرادی که پیانو را به حرکت در می آورند و خود پیانو نیز بسیار خطرناک است اگر قبل از انجام هیچ کاری برای حمل و نقل و پایین آمدن پیانو از طریق پیانو ، این کار کاملاً درست و کامل انجام نشود. حتی با فقط 5 یا 6 پله مستقیم ساده برای عبور و مرور ، این کار آماده سازی باید با دقت انجام شود.

نحوه تهیه پیانوی ایستاده برای حمل
اول از همه ، پیانو باید دقیقاً در وسط دالی متمرکز و متعادل باشد (همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود). برای یادگیری نحوه انجام این کار ، نصب پیانوی ایستاده را در کنار آن بر روی یک دالی مشاهده کنید.

سپس پیانو را باید محکم به دالی با بند پیانو حمل پیانو (Carrying a piano) ببندید همانطور که در 2 تصویر زیر نشان داده شده است. برای یادگیری نحوه انجام این کار ، ببینید که چگونه پیانوی ایستاده را به یک دالی ببندید.

در آخر ، قسمت بالایی باید به خوبی پر شود و مانند تصویر زیر چسب زده شود.


با پیانویی که به دالی پیانوی 4 چرخ بسته شده و در قسمت بالایی حمل پیانو (Carrying a piano) آن کاملاً پر شده است ، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است ، پیانو اکنون آماده حمل است.

نحوه حمل پیانوی ایستاده
ابتدا دوبار بررسی کنید که پیانو با کمربند پیانوی قفل دار به دالی محکم بسته شده است تا پیانو و دالی در طول حمل محکم در کنار هم باشند. پیانو به دالی زده می شود که هنگام بالا و پایین رفتن از پله ها ، در واقع به آن جوش داده می شود ته پیانو.


همانطور که به راحتی می توانید تصور کنید ، اگر دالی هنگام حمل پیانو (Carrying a piano)  بالا رفتن یا پایین آمدن از پله ها زیر پیانو شل شود ، کمترین اتفاق بدی که می تواند بیفتد آسیب به پیانو است! معلوم شده است که اتفاق بسیار بدتری وجود دارد بنابراین هنگام بستن بند فشار را فشار دهید! قرار نیست به پیانو صدمه بزند که محکم کمربند آن را بزند.

در مرحله بعد ، دسته قوز در زیر دولی قرار دارد ، در داخل دو چرخ دالی که نزدیک ترین راه به پله خواهند بود ، بین پایه تزئینی و دالی مطابق تصویر زیر قرار دارد. اگر بند کوهنوردی را روی پا بپیچید ، به محض بالا بردن پیانو آنرا می شکنید.


این هومپاسترها کاملاً محکم هستند ، بنابراین هنگام بلند کردن پیانو نگران شکستن آنها نباشید. آنها به راحتی می توانند بیش از 1000 پوند را حمل کنند.

همانطور که به پله هایی که باید پیمایش کنید نزدیک می شوید (پیانو در کنار آن روی دالی پیانو قرار دارد) ، قسمت پایینی پیانو باید رو به پله ها باشد و سمت صفحه کلید پیانو باید رو به دیوار و پشت پیانو باشد. رو به نرده باشید (همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است).


به این ترتیب ، اگر پیانو به شدت از تعادل خارج شود ، قسمت حمل پیانو (Carrying a piano) پشتی مسطح پیانو از نرده برخورد می کند / می لغزد یا اگر از طرف دیگر پیانو از تعادل خارج شود ، صفحه کلید پر شده فقط در امتداد دیوار برخورد می کند / می لغزد. در هر صورت ، پیانو به حالت ایستاده باقی خواهد ماند و می توان دوباره در حالت متعادل قرار گرفت.

اگر موقعیت شروع پیانو معکوس شود (صفحه کلید به نرده ، پشت به دیوار) و یک وضعیت کاملاً نامتعادل ایجاد شود ، صفحه کلید می تواند در نرده گیر کند ، به آن آسیب برساند و شرایط نامتعادل آن را بیشتر پیچیده کند.

همانطور که قبلاً بحث کردیم پیانوها بسیار حمل پیانو (Carrying a piano) سنگین هستند! بنابراین قوزبند برای دستیابی به بالا و پایین پیانو به کار می رود تا وی برای بلند کردن آن مجبور باشد که کمترین حالت خم شدن پشت را با وزن سنگین پیانو انجام دهد.

مرد برتر از این بند استفاده می کند ، دور مچ و بازوها پیچیده شده است ، تا آنها را گسترش دهد تا بتوانند به راحتی انتهای پیانو خود را بلند کنند.
آنها همچنین می توانند بدون کمک به انتهای خود بالا یا پایین بروند ، در درجه اول با استفاده از عضلات قوی پا و شکم خود را از طریق بازوهای کشیده و بند (که به پایین پیانو پیچیده شده است) تأمین می کنند. حمل پیانو (Carrying a piano)آنها افراد پایین را هدایت می کنند و برای حفظ تعادل پیانو با استفاده از بند جبران می کنند ، در حالی که 2 نفر پایین وزن بیشتر پیانو را روی شانه های خود حمل می کنند.

مردان زیرین برای حمل کوتاه با بازوها سهم خود را از وزن پیانو بلند می کنند اما برای حمل طولانی تر شانه های خود را زیر پیانو می گیرند.

قرار است شخصی که در کنار صفحه کلید در قسمت پایین پیانو است ، برخی از کارهای بلند کردن را انجام دهد اما کار اصلی او این است که برای حفظ تعادل پیانو همه کارهای ممکن را انجام دهد. اگر آنها بیش از حد بلند کنند (همانطور که در صنعت جابجایی بیش از حد انتخاب می شود) ، باعث می شوند که دو نفر دیگر وقتی که برای جبران تعادل برای حفظ تعادل پیانو ، جبران می کنند ، کمر خود را جمع کنند.

بنابراین آنها باید مواظب باشند فقط در مواقع نیاز بلند حمل پیانو (Carrying a piano) شوند تا تعادل پیانو حفظ شود. موقعیت آنها

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 1,038
  • بازدید کلی : 4,248